بازاومدیم
دوقلوهای پارسی
آشنا یعنی همخانه« من » در دیار «تنهایی » ، هم میهن من در سرزمین غربت

سلام دوستان،ازهمه کسایی که به وبلاگمون سرمیزدن عذرخواهی میکنم،غیبتمون خیلی طولانی شد،ولی بهتون قول میدیم که ازاین به بعدبامطالب به روز بیاییم،البته یه خبرهم واستون دارم یکی ازمادونفرنامزدکرده،اره من(مهرداد)به خاطرهمین یکم درگیربودیم،آرزوی سلامتی برای تک تک تون دارم ایشاا... همتون خوشبخت بشینلبخند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:, :: 9:44 :: نويسنده : مهران ومهرداد

درباره وبلاگ

این وبلاگ درباره موضوعات دوقلوها وجوانان هست
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوقلوهای پارسی و آدرس mehrdan68.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 62488
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1